1- ابتدا راهنمای راست را روشن می کنیم و در منتهی الیه سمت راست راه توقف میکنیم(پارک سی سانت )
2- راهنمای سمت چپ را روشن کرده و با دنده یک، آماده انجام ایست خروج از پارک میشویم(زاویه سی درجه ماشین)
3- با نگاه کردن به آینه ی چپ وبرگرداندن سر به عقب ودیدن نقطه ی کور با رعایت حق تقدم عبور به سمت وسط خیابان حرکت کرده(دراین لحظه فرمان تا انتها به چپ چرخانده شود) وقبل از لحظه ای که ماشین ما وارد لاین مقابل شود توقف می کنیم این ایست بخاطر رعایت حق تقدم برای وسایل نقلیه ای است که از سمت راست ما در حال حرکتند
4-زمانی که اتومبیل ما کمی مانده در خیابان در مسیر عبوری جدید کاملا صاف شود اقدام به صاف کردن فرمان می کنیم تا اتومبیل، به چپ و راست منحرف نشود و بهترین راه برای صاف کردن فرمان این است که به جلوی اتومبیل خیره نشده و به انتهای لاینمان نگاه کنیم. این یک روش مطمئن برای دور زدن با یک فرمان می باشد.
مواردی که افسر در هنگام آزمایش دور یک فرمانه مد نظر قرار می دهد:
1-رعایت فاصله طولی و عرضی مناسب(پارک سی سانت )
2-خروج از پارک ورعایت حق تقدم
3-تسلط به کلاج وگاز-فرمان
4-هوشیاری وعکس العمل مناسب نسبت به اعمال سایر رانندگان